fotoklotter

2013-02-09
01:07:58

Varför ska man ha bild i skolan?
Några av er som läser min blogg vet om att jag sedan en månad tillbaka har börjat läsa till mellanstadielärare i Göteborg. Jag ska därmed få undervisa i svenska, matte, engelska och ett extra valt ämne där jag har valt bild :) Igår har jag suttit och jobbat med min sista inlämningsuppgift ända fram till deadlinen vid midnatt. Blev dessvärre en kvart sent då jag och min dator inte alltid förstår oss på varandra och den ibland väljer att göra på sitt sätt :P Hur som helst, i min sista uppgift ska vi redovisa varför vi vill undervisa i ett av våra undervisningsämnena. För mig blev det naturligt att välja bild då ämnet står mig närmast hjärtat :)
Om en vecka ska de i min grupp ha kommenterat mitt arbeta och jag deras, efter det är planen att lägga upp den här för fritt läsande och komenterande :)
Lev väl och lev som idag vore den siste dagen av dagar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: